MILLION MINDSET OÜ E-Kaubanduse MÜÜGITINGIMUSED
Andmed ettevõtte kohta – Million Mindset OÜ
• Registrikood: 12870640
• Käibemaksukohuslase number: EE101829122
• Aadress: Paelille tee 7-4, Viimsi 74010
• Kontakt telefon: Eve Kaunis, +372 503 1898.
• E-posti aadress: million@million.ee
• Arvelduskonto number: LHV Pank EE317700771001614559
- Üldised müügitingimused
1.1. Üldised müügitingimused kehtivad Million Mindset OÜ (edaspidi nimetatud Million Mindset) kodulehel www.million.ee (edaspidi nimetatud Koduleht) asuva raamatute (edaspidi nimetatud Raamat või Raamatud) tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi nimetatud E-pood) tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele üldistele müügitingimustele reguleerivad Tellija ja Million Mindseti vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, Million Mindseti klientide isikuandmete töötlemise kord (Privaatsuspoliitika), E-poe Raamatute hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.
1.3. Käesolevate üldiste müügitingimuste, privaatsuse ning kehtivate E-poe Raamatute hindadega on võimalik tutvuda Kodulehel.
1.4. Raamatute tarnel lähtutakse tellitud raamatuid tarnimivate ettevõtete (Itella Smartpost, Omniva, DPD) tingimustest. - Raamatute tellimise kord
2.1. Raamatute tellimiseks ei pea Tellija registreerima end Million Mindseti internetikeskkonna (edaspidi nimetatud Internetikeskkond) kasutajaks.
2.2. Tellija valib soovitud Raamatu(d), määrab iga Raamatu koguse, Raamatute eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist on Tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta esitatud tellimust. Pärast tellimuse üle vaatamist Tellija kinnitab tellimuse. Tellimust on võimalik esitada eesti keeles.
2.3. Kõik E-poes näidatud Raamatute hinnad sisaldavad käibemaksu (9%).
2.4. Tellitud Raamatu(te) hinnale lisandub Raamatu(te) kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile välja arvatud juhtudel, kui tellimuse kogumaksumus on suurem kui Million Mindset kodulehel tasuta tarne saamiseks määratud summa või kasutab Tellija ostu sooritamisel sooduskupongi, mis tagab tasuta tarne.
2.5. Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on Million Mindsetile võimalik tasuda internetipanga lingi abil (SEB Pank, Swedbank, Luminor, LHV, Poco pay ja Coop Pank) või ülekandena. Maksevaluuta on euro (EUR).
2.6. Tellija ja Million Mindseti vaheline leping loetakse sõlmituks pärast seda kui Tellija on Tellimuse kinnitanud ja Million Mindset on edastanud Tellijale Tellimuse kinnituse.
2.7. Tellimus jõustub Million Mindseti poolt Tellijale Raamatu(te) väljasaatmisega. - Raamatu(te) kohaletoimetamine
3.1. Tellitud Raamatu(d) toimetab Million Mindset Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaadi kaudu Eesti Vabariigis või Soome Vabariigis.
3.2. Kohaletoimetamise asukoha valib Tellija Tellimuse vormistamisel.
3.3. Kohaletoimetamise tasu Eesti Vabariigi piires on 2,50 (kaks eurot ja viiskümmend senti) eurot ühe tellimuse kohta.
3.4. Kohaletoimetamise tasu Soome Vabariigi piires on 9 (üheksa) eurot ühe tellimuse kohta.
3.5. Million Mindset toimetab tellitud Raamatud Tellijani tasuta kui tellitud Raamatute maksumus on üle 25 (kakskümne viie) euro.
3.6. Raamatu(te) kohaletoimetamise aeg:
3.6.1. Raamatud toimetatakse SmartPOSTí, Omniva või DPD pakiautomaati hiljemalt 5 (viie) päeva jooksul alates arve laekumisest Million Mindseti kontole.
3.6.2. Kui tellimus sisaldab Raamatuid, mille tarneaeg on erinev (kuna üks tellitud Raamatutest on eelmüügis olev Raamat), siis toimetatakse kõik Raamatud Tellijale ühe pakina, arvestades pakis olevatest Raamatutest pikimat tarneajaga.
3.6.2.1. Eelmüük on Million Mindseti poolt Tellijale pakutud võimalus tellida Raamat enne selle ilmumist ettetellimusena.
3.7. Raamatu(te) kättetoimetamise viis
3.7.1. Itella SmartPOST või Omniva või DPD toob Raamatu(d) Tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires järgnevalt:
3.7.1.1. Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse Tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, vajadusel Tellimuse eest kaardiga makstes, avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte.
3.7.1.2. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi või Omniva või DPD pakiautomaadis 7 (seitse) kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest Tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile.
3.7.1.3. Väljastamata pakkide kohta saadetakse Tellijatele täiendavalt 2 (kaks) meeldetuletussõnumit.
3.7.1.4. Kui Te pole 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, Million Mindset võib tellimuse summast kinni pidada 2,50 (kaks eurot ja viiskümmend senti) eurot käsitlustasu ning Tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse Tellija arveldusarvele. - Tarbija õigus Tellimusest taganeda
4.1. Tarbijast Tellijal (edaspidi nimetatud Tarbija) on õigus Raamatu(te) tellimusest taganeda alates Tellimuse tegemisest kuni Raamatu(te) kätte saamisele järgneva 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul.
4.2. Tellimusest taganemiseks peab Tarbija Million Mindsetile esitama kirjalikult, e-posti teel, ühemõttelise taganemisavalduse.
4.3. Tellimusest taganemise avalduses peab Tarbija näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kantakse tagastatav raha.
4.4. Kui Tarbija on Raamatu(id)t kasutanud või kahjustanud, vastutab Tarbija tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Kasutusjälgedega või kahjustatud Raamatut ei saa tagastada.
4.5. Tarbija tagastab kasutamisjälgedeta ja kahjustamata Raamatu(d) Million Mindset´ile, saates selle Itella SmartPOSTí või Omniva või DPD pakiautomaati „Pirita Selver“, märkides saaja telefoninumbriks +372 503 1898.
4.6. Juhul kui Raamatu(te) tagastamise põhjus ei ole seotud Raamatu(te) kvaliteediga, kannab Tarbija Raamatu(te) tagastamise kulud.
4.7. Million Mindset tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) kalendripäeva möödumisel Raamatu(te) kättesaamisest, kõik Tarbijalt tehingust tulenevalt saadud tasud taganemisavalduses toodud pangakontole.
4.7.1. Million Mindsetil on võimalus maksega viivitada kuni Tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks olnud Raamatu(d).
4.7.2. Juhul kui Tarbija tagastab tellitud Raamatu(d) osaliselt, siis Million Mindset ei tagasta Tarbija poolt tasutud kohaletoimetamise kulusid.
4.7.3. Million Mindset tagastab Tarbijale saatmiskulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega Raamat(ud). - Tellija õigused
5.1. Tellijal on õigus tellida Raamatuid E-poes Million Mindseti poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel.
5.2. Tellijale saadetav Raamat peab olema korrektne ja kompleksne ning vastama Million Mindseti poolt fikseeritud tingimustele.
5.3. Tellijal on õigus esitada Raamatu(te) Tellimust ja Raamatut ennast puudutavaid pretensioone Million Mindsetile e-posti aadressi million@million.ee 2 (kahe) aasta jooksul Raamatu kättesaamisest arvates.
5.3.1. 6 (kuue) kuu jooksul Raamatu(te) Tellijale üleandmise päevast ilmnenud puuduste osas eeldatakse, et puudus oli olemas Raamatu(te) üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Raamatu(te) või puuduse olemusega.
5.3.2. Tellija peab teatama Raamatu(te) lepingutingimustele mittevastavusest Million Mindsetile 2 (kahe) kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.
5.3.3. Raamatul puuduse olemasolu korral asendatakse Raamat sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat Raamatut ei ole enam müügil. Kui vastavat Raamatut enam ei ole müügil, siis Tellija valikul Raamat asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale Raamatu maksumus.
5.4. Tellijal on õigus Raamatu(te) tellimusest taganeda vastavalt punktile 4.
5.5. Tellijal on õigus Raamatu lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. - Tellija kohustused
6.1. Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama Tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, kontakttelefon, kättetoimetamisel soovitav Itella SmartPOSTi või Omniva või DPD pakiautomaat ning e-posti aadress.
6.2. Juhul, kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud ning ei vasta punktis 6.1. fikseeritule, ei garanteeri Million Mindset Raamatu(te) Tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Million Mindset Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
6.3. Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes müügitingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma. - Million Mindseti õigused
7.1. Million Mindsetil on õigus muuta käesolevat Üldiseid müügitingimusi ilma ette teatamata, avaldades uued kehtivad tingimused Internetikeskkonnas www.million.ee.
7.2. Million Mindsetil on õigus igal ajal ette teatamata muuta E-poes müüdavate Raamatute hindu, avaldades uued hinnad Internetikeskkonnas www.million.ee.
7.3. Million Mindsetil on õigus Tellimuse aktsepteerimisest loobuda või Tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind.
7.4. Million Mindset ei taga, et Raamatu sisu kirjeldus vastab Tellija arvamusele Raamatu sisu kohta.
7.5. Juhul, kui Tellija ei täida käesolevate Üldiste müügitingimustega talle pandud kohustusi, ei garanteeri Million Mindset Tellimuse jõustumist ja/või nõuetekohast Raamatu(te) saatmist.
7.6. Juhul, kui Tellija ei täida maksekohustust korrektselt, on Million Mindsetil õigus avaldada Tellija andmed maksehäirete registris. - Million Mindseti kohustused
8.1. Million Mindset kohustub Tellijani toimetama korrektse ja komplektse Raamatu(d).
8.2. Million Mindset kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid.
8.3. Million Mindset kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 (seitsme) tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mittesõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.
8.4. Million Mindset kohustub välja vahetama Raamatu(te) praakeksemplarid.
8.4.1. Million Mindset vastutab üksnes tootmisvigade jm puuduste eest, mis olid olemas Raamatu üleandmisel Tellijale.
8.5. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja Tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on Tellijal õigus pöörduda:
8.5.1. Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Endla 10A, Tallinn 10122, e- post: avaldus@komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Avalduse saab esitada aadressil: https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine.
8.5.2. Tarbijavaidluste internetipõhise vaidluste lahendamise ODR-platvormi vahendusel http://ec.europa.eu/consumers/odr/. ODR-platvorm on mõeldud eelkõige, kuid mitte ainult, piiriüleste vaidluste lahendamiseks, mis võimaldab tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiva vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse teises liikmesriigis;
Küsimuste tekkimisel helistage telefonil +372 503 1898 (juhul kui telefoni kohe vastu ei võeta, siis helistatakse teile samalt numbrilt hiljem tagasi) või kirjutage e-posti aadressil: million@million.ee
Million Mindset OÜ